Tenester > Rådgivning > Gode praksisar > Metode
Vår metode
Kraftlauget har ein praktisk, erfaringsbasert og jordnær tilnærming. Me integrerer mellombels i teamet ditt, og hjelper deg med å etablera gode praksisar som fungerer til det beste for folk, forretning og klode.
Me tek utgangspunkt i at praksisane blir baserte på krav og behov frå marknaden og organisasjonen din, dei digitale produkta og tenestene sine eigenskapar, og ikkje minst frå praksisen sine brukargrupper. Når dette blir sett i system, er erfaringa vår at praksisen blir brukt, løpande oppdaterte og skaper stor verdi for verksemda.
Døme på ein overordna prosess innan moderne programvareutvikling
Innan alle fasane overfor er det viktig å gjera skikkeleg handverk og halda oppe høge standardar. Me startar oppgåva med å identifisera organisasjonen/teamet sin modnad innan dei ulike delane av moderne programvareutvikling. Mange har drive med design og utvikling i lang tid og har kanskje berre eit behov for å kvalitetssikra og få eit “utanfrå og inn”-blikk på sine eigne etablerte praksisar. Andre er i startfasen og i ferd med å etablera sitt første team, og her hjelper me med å etablera både rammeverk og praksisar frå grunnen av.
Design og utvikling av programvare
Å byggja gode digitale produkt og tenester er ikkje lett. Det er mange profesjonar som må samspille, og det er mange omsyn å ta.
Kraftlauget har derfor laga ei “bruttoliste” over kva ein organisasjon over tid bør få kontroll på i dei ulike fasen og syklusane, for å bli skikkeleg god innanfor området. Dette betyr ikkje at ein treng å ha ekspertise på alle områda i eige hus, men ein bør vera klar over kva evner ein skal eiga og kva ein kan bruka samarbeidspartnarar til. Når ein har identifisert og kvalitetssikra modnaden på eit område, må du prioritera kvar du ønskjer å leggja inn innsatsen for å bli betre.
Alle stega i syklusen
Syklusen er sirkulær og stega dels overlappande. Kultur, organisering og talent, overordna styring og sikkerhet er gjennomgåande frå start til slutt.
Idèskape
-
Marknadsdrivarar
Visjon & verdiforslag
Forretningsdrivere
Strategisk design
Interne rammebetingelser
Virksomhetsarkitektur
-
Tenestedesign
Prioritering
Økonomi og estimat
Ressurs og kapasitetsstyring
Produkt arkitektur
Produkt roadmap
-
Prototyping
Brukertesting
Hypotese - utvikling
Løsningsstrategi
Scope for MVP
Verktøy, metode og rammeverk
Utvikle
-
UX-design
Kodeprinsipper
Kontinuerlig integrasjon
Efektivitetsmålinger
Kildekontroll
Dokumentering
-
Test-styring
Brukertesting
Automatisert testing
Regresjonstesting
Analyser og telemetri
Levere
-
Automatisert release og deploy
Endringsstyring
Provisjonering
Go-live styring
Helsesjekk og rollback
-
Automatisert residens
Virtualisering
Skyaktivering
Notifikasjoner
Hendelsesoppfølging
Skalere
-
Brukermålingar
A/B-testing
Analyse og telemetri
Attribusjon
MROI
-
Publikumsstyring
Innholdsfabrikk
Kunde-dataplattform
AI og maskinlæring
Sanntidsarkitektur
Forretningsmodellering
I bruttolista kjem kompleksiteten innan programvareutvikling meir fram, og samtidig kan me sjå meir av heile biletet. Me evnar å diskutera og prioritera område som gjer at du tek rette steg i rett retning for å heva kvaliteten og effektiviteten i arbeidet ditt på dei ulike bestanddelane i prosessen. Opplevinga vår er at mange har mykje å henta i skjeringspunktet verifisering, bygging, testing og deployment, der både produktleiarar, designarar, utviklarar og arkitektar bør møtast for å skapa ein god praksis for selskapet.
Dei gode praksisane må ta utgangspunkt i kvar ein er i dag, identifisera kvar og korleis ein kan forbetra seg, gjera nokon quick-wins, og forankra arbeidet hos brukarane. Ein suksessfaktor er sjølvsagd at ein må kontinuerleg jobba med kulturen, og forankra roller og ansvar slik at dei gode praksisane får etablert seg i organisasjonen og foredla vidare.
Blir dette rett gjort vil de komma raskare ut i marknaden med tenester og produkt kundane vil ha, og de vil skåra høgt både på kundetilfredsheit og attraktivitet som arbeidsgivar.
Digitalt modne verksemder etablerer gode læringsspiralar og jobbar smidig mot samlande mål. Gitt at høg modnad bidreg til eit selskap ytinga si, vil gapet mellom digitale leiarar og etternølarar sannsynlegvis veksa ytterlegare.
I ein HBR artikkel uttaler Jeff Lawson
(CEO of Twilio):
“I den digitale økonomien, er programvara di ein av dine viktigaste konkurransefortrinn - å bruka standard programvare ut mot kundane er ikkje lenger nok. Korleis kan du differensiera deg og få konkurransefordelar viss du bruker den same programvara som alle andre? I den delen av verksemda, er ikkje valet ditt “Bygg eller kjøp”. Det er “Bygg eller døy.”